Diagnoza psychologiczna, pedagogiczna, logopedyczna realizowana m.in. w zakresie:
OGÓLNEGO ROZWOJU INTELEKTUALNEGO:
- rozwoju funkcji percepcyjno-motorycznych
- umiejętności edukacyjnych i technik uczenia się,
- ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się
- poziomu rozwoju zdolności twórczych,
- rozwoju i zaburzeń mowy,
- badania gotowości szkolnej,
- badania lateralizacji,
- opóźnienia psychoruchowego,
- opóźnienia rozwoju mowy,
- całościowych zaburzeń rozwoju,
- logopedyczne badania przesiewowe.
PORADNICTWO INDIWIDUALNE:
- trudności wychowawczych,
- nieprawidłowości rozwojowych i problemach emocjonalnych,
- rozwoju i zaburzeń mowy,
- dzieci wybitnie uzdolnionych,
- dzieci lękowych, z trudnościami o charakterze społecznym.
- doradztwo zawodowe – poradnictwo i doradztwo w sprawie wyboru kierunku kształcenia i zawodu.
W miarę potrzeb – organizowane są również spotkania konsultacyjne w ramach zebrań z rodzicami na terenie przedszkoli i szkół.
DZIAŁALNOŚĆ TERAPEUTYCZNA:
- terapia pedagogiczna dzieci ze stwierdzonymi specyficznymi trudnościami w uczeniu się,
- dzieci z nadpobudliwością psychoruchową i deficytem uwagi (ADHD),
- dzieci z zaburzeniami zachowania,
- dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera,
- dzieci moczących się i ich rodzin,
- dzieci z zaburzeniami emocjonalnymi,
- psychoterapia dzieci,
- terapia logopedyczna dzieci z wadami wymowy,
- terapia logopedyczna dzieci jąkających się.